lördag 4 februari 2012

Senaste Mama i brevlådan!

Idag fick dagen börja tidigare än tänkt med att skjutsa R till jobbet. Efter frukost och en (kall!) promenad med Nellie hittade jag senaste Mama i brevlådan. Yippie!

Liberos reklam med den nyfödda bebisen är bara för underbar. Kolla på den där rumpan... och benen, helt otroligt att vi kommer ha en sådan söt plutt här hemma om ett par månader. :-) Jag blir helt varm inombords när jag ser bilder som denna.


I Mama fanns också en annons från Lundmyr. Jag har redan lagt ut bild på bebisbodyn ur samma kollektion tidigare men jag tycker att hela den här kollektionen är helt underbar. Present till bebisen

Sen var det också ett stort reportage (massor sidor) om Kronprinsessans bebis. Bl.a. spådde de potentiella namn och jag säger bara det: Om den här killen i artikeln har rätt gällande dubbelnamnet för pojke så är det inte VI som härmar DEM. :-) Carl-Johan har varit ett av våra favoritförslag för vår bebis länge. Men det ska bli intressant att se framöver hur det blir för Victoria (som för övrigt är ett annat av våra favoritförslag för vår bebis) med namnet, barnvagn m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar