lördag 25 februari 2012

Inget är som frugans bak

Efter en hel dag med aktiviteter och åkande fram och tillbaka igår så tar jag en heldag hemma idag. Mannen var iväg med sin herrloge igår och efteråt tog de en utgång så han är kvar i stan och är nog inte körduglig än på ett par timmar.

Jag själv har sovit ca 12h (om man bortser från stormen som väckte mig ett par ggr samt bebben i magen som lever efter sitt eget schema) och har fram tills nu bakat bullar. Det tog sin lilla tid men nu har jag ca 40-50st som ska in i frysen. Har aldrig bakat bullar ensam förut men jag har nu provsmakat och de verkar godkända. :-)

Hade det inte blåst så mkt ute nu hade jag nog tagit en promenad. Vädret är förutom det jättefint! Altandörren står på glänt, solen lyser och genom fönstret ser det nästan ut som en sommardag. Det i sin tur får mig att tänka på bebisen, för den här sommaren kommer jag ju ha sällskap. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar