måndag 13 februari 2012

Förlossningsinfo

Här i Linköping erbjöd man förr alla blivande föräldrar att gå en rundvandring på förlossningen. Nu för tiden blir man bjuden på en föreläsning, och där har vi varit nu ikväll. Jag lärde mig nog inte så mkt nytt men jag känner mig definitivt mer förberedd nu. R skrev ner några punkter och tyckte det var bra han också.

Sen åkte vi raka vägen för att hämta en fåtölj vi köpt via Blocket. Det är samma typ av fåtölj som den gamla men med annan klädsel. Den gamla ställde jag ju in i bebisrummet. Den nya passar in i vardagsrummet mycket bättre!

Och när vi kom hem upptäckte jag att de fina tulpanerna jag köpte i lördags som då bara var knoppar, nu är riktigt knallröda och fina. :-)

2 kommentarer:

  1. Haha vad roligt, vi var också där ikväll :) Jag tycker föreläsningen var riktigt bra :) kram

    SvaraRadera
  2. Fotöljen är perfekt men vackrast är blommorna!

    SvaraRadera