onsdag 1 februari 2012

Fika med gravidmagar

Idag har jag varit ledig och vad konstigt det kändes att faktiskt kunna sova ut. :-)
Efter att ha krånglat med bergvärmepumpen lite (igen! men den här gången har vi ringt grannen som jobbar med IVT) så kom jag till slut iväg på lite gravidfika tillsammans med de andra tjejerna. Vi satt i bra många timmar och hann med både lunch och fika, det var riktigt trevligt! Många ämnen hann vi med och jag hann även med lite bebismys med lilla Agnes som är en av de första bebisarna ut i gruppen.

Därefter mötte jag upp min fina man utanför Slaka kyrka för att titta på församlingshemmet intill. Ska man ha dop på ett visst datum, så gäller det ju att vara ute i god tid.


När mannen sedan åkte till sin innebandy, åkte jag förbi Dessi. Hon bjöd på lite mellanmål innan det var dags för henne att åka till sin träning. Hon och Fredrik skulle prova det nya crossfit-gymmet ute på Tornby. Recension kommer nog på hennes blogg framöver.


Nu är det Fuskbyggarna på tv och jag sitter med en typ... mensvärk. Men mens är ju väldigt uteslutet. :-) Hoppas att det går över snart, för skönt är det inte!

1 kommentar:

  1. Tack för idag! :) Kul att se dig! Jag provade att skicka mms till dig med bilden jag tog, men det gick inte. Testade två gånger :(

    Kram! :)

    SvaraRadera