söndag 8 januari 2012

Tikka masala och födelsedag

Den extra ledigheten (röd dag i fredags) har vi använt till att ta det väldigt lugnt.
Natten till fredagen sov vi hur många timmar som helst på natten och efter att ha ätit frukost i fredags somnade jag om på soffan och sov 3-4h. Man blir trött av den här krabaten.

På kvällen mötte vi upp lite vänner och åt middag på Yogi (fick bli kyckling tikka masala) och därefter följde vi med Patrik hem, åt efterrätt och såg på 50/50, drama/komedi om en ung kille som får cancer. Seth Rogen var med, likaså Anna Kendrick från Twilight.
Patrik och Petra har precis flyttat till samma område som jag bodde i när jag var ca 6-8år, och det var jättekul att se hur allt ser ut nu. :-)

Igår fyllde jag år. Men jag och Ferial firades båda två förra helgen (på hennes födelsedag) så det blev ingen fest med vännerna igår och eftersom min ena lillasyster fyller år idag så slår vi ihop våra födelsedagar och firar med vår familj i e.m. i stället. Rs familj hade mycket att göra och eftersom jag inte fyllde jämnt (?) så kom inte de heller.
Så jag kan inte påstå att det kändes som min födelsedag... Och med gravidhormonerna så tillkom lite extra känslor kring det här.

Men nu ser jag fram emot att få spendera lite tid med min familj och min underbara man som är just det, helt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar