lördag 28 januari 2012

Sugen på nytt

Jag kikar ofta in på Nelly.se, men nästan varenda gång så slutar det med att jag inget köper. Största anledningen till det är att det alltid är en jäkla massa krångel. Oftast med sidan i sig. Jag vet inte ifall den alltid är överbelastad just när jag ska shoppa eller vad det är, tokig blir jag i alla fall.

Senast jag var inne hittade jag de här:
 En enkel men riktigt snygg gravidklänning.
 Sjukt snygga sommarskor!
Och ett par pumps med attityd, love it!

Men jag inser samtidigt att gravidkläder är ingen idé att köpa något mer utav. Det är ju faktiskt mindre än 12v kvar till BF. Jag klarar mig med det jag har. Och högklackade sommarskor, nja. Pumpen vet jag att jag kommer använda vid något tillfälle, men de känns inte riktigt aktuella just nu. Det är dock viktigt att tänka på sig själv, och inte bara surfa runt på Bugaboo-tillbehör. Shopping till mig själv avstår jag nog nu, men kanske skulle önska sig ett par dojjor i "föda barn-present". :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar