onsdag 18 januari 2012

Överraskning!

Efter en mycket lång arbetsdag, ont i ryggen och full snöstorm på väg
hem så kom jag till slut i alla fall hem. Kalopsen stod på spisen och
på köksbordet låg ett paket. Hmm, tänkte jag först men R (nyfiken i en
strut) hade redan kollat avsändaren och upplyste mig om att det var
från Helena.
Fina Helena hade skickat ner ett paket med underkläder från
HankyPanky, smartphone-vantar från Microsoft och graviditetsoljan från
Estelle & Thild som jag önskade mig inför jul/födelsedagen.TACK!
HankyPanky är oslagbara! R satte genast igång med att prova vantarna
med sin Iphone och jag provade oljan direkt nu ikväll, och även om det
kändes konstigt att smörja magen med olja (har använt lotion innan) så
kändes den jättebra! Ska prova den nu varje dag och se hur jag
upplever den.
Stort tack Helena!! :-)

1 kommentar: