fredag 27 januari 2012

Fredagsläkaren

Provar Blogger-appen för första gången. Har ingen aning om hur det här kommer se ut, men det märks.

Jag började fredagen idag med att besöka tandläkaren. Fick beröm för tandborstningen och användandet av Flux flourskölj. Listerine var skit sa han. Inget besök till tandhygienisten behövdes i år men tandtråd rekommenderade han.

Jag går till tandläkaren varje år, hur gör du? Måste se till att min man går till tandläkaren snart, han har nog inte varit där på 10år.
Extra nöjd är jag dessutom för jag får visst bidrag från försäkringskassan (jag vet inte exakt varför men det fick jag förra året också) som går att ta ut hos tandläkaren, vilket gör besöket 300kr billigare. Tack tack, säger man då.

1 kommentar:

  1. Det får alla under en viss ålder. Robert som inte varit där på 10år borde kunna få sitt besök gratis.

    SvaraRadera