onsdag 11 januari 2012

Bebben

Enligt någon hemsida på nätet så ser bebisen ut ungefär så här just nu, eller för någon vecka sedan. Förutom att den ser lite tunn ut så ser den ju färdig ut. Helt weird. 
Men den ska förhoppningsvis bakas i 13v till och magen ska bli STOR.

 Nu börjar bebisarna från BF-gruppen (en mammagrupp jag är med i) titta ut och det är så kul! Jag kan knappt bärga mig. Nu har ju vi varit väldigt snabba med att införskaffa det mesta här hemma , vi längtar ju så mycket! Vagnen har vi ställt undan men jag är bra sugen att gå ner och bädda den, byta klädsel till den rosa m.m. (nej, vi vet inte vad det blir än) men än så länge har jag lyckats hålla mig.


Alla dessa söta små bebiskläder på skötbordet kan ju göra en galen de med. Men galen på ett bra sätt. Jag vill att det ska vara slutet av april nu! Men först ska jag jobba, jobba, jobba och växa ännu mer.



Man blir sjukt peppad när man ser Biggest Loser, att komma i form. Nu kan jag ju inte starta något avancerat medan jag är gravid, men att satsa på att inte se ut som ett fläskberg till typ 6 augusti vore något. Då firar vi 1-årig bröllopsdags och kanske även firar vår bebis dop (?). Who knows?
Ett par timmar promenad varje dag borde ge något i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar