onsdag 30 november 2011

Skötväska?

Vi har pratat om det här med skötväska här hemma. Jag röstar för en variant i stilen nedan. De är ofta billigare och en vanlig väska funkar precis lika bra som en riktigt skötväska med fack (gömställen, så man till slut inte hittar något?). Just denna variant är från Stadium och kostar 449kr.
Men R röstar starkt för en "regelrätt" skötväska för att han tror att det kommer bli en enda röra i väskan annars. Sen att han är prylbög och älskar allt som är dyrt är en annan femma. ;-P

Denna modell är den enda vi kommit överens om. Alla andra tycker vi båda är fula. Denna kommer från Babyshop och kostar 749kr. Det är alldeles för dyrt tycker jag. Jag tycker egentligen att den andra är för dyr också.
Hmm, bör jag lyssna på R eller ska jag lägga in mitt veto eftersom det ändå till största del är jag som ska använda den (i alla fall till en början)?


3 kommentarer:

  1. tycker helt klart den första! mycke snyggare å pengar ska ju läggas på så mycke annat också så kan man spara in på nåt kan ju väska va ett bra alternativ:)

    SvaraRadera
  2. Den där adidasväskan finns på intersport för 190 kr om man är medlem... på tisdag 6/12 från kl 21.00 på både IKANO och Gränden (specialerbjudanden varje timme kl 10-22). Ett tips bara ;)

    Hälsningar Sofia

    SvaraRadera
  3. Jag har haft både vanlig väska och skötväska och det är sjukt mkt lättare att hålla ordning i en skötväska. För min del är det värt de extra pengarna. Sen håller jag ju med om att en vanlig är snyggare.

    SvaraRadera