tisdag 1 november 2011

Ingen bra dag idag

Igår kväll somnade jag med en huvudvärk som hade uppenbarat sig under eftermiddagen, men jag vill ju undvika värktabletter så jag gick och la mig till slut. Jag brukar alltid kunna sova bort huvudvärk.

MEN när jag vaknade var huvudvärken kvar. Det har aldrig hänt.
Det gav inte heller dagen någon bra start och jag fick knappt i mig någon frukost. Jag ville bara lägga mig ner.
Det var inte heller klockrent att börja dagen med tre vattengympapass på raken. Som tur är har jag underbara kollegor som kunde hjälp till så jag behövde bara ta två av dem. La mig ner en stund, fick till slut i mig lite lunch och då blev det något bättre.

Men jag åkte i alla fall hem lite tidigare och sov ett par timmar. Jag ska gå och lägga mig nu igen, huvudvärken ligger lite molande fortfarande. Men det är ju inte bara den som ställer till det. Hmm... Hoppas att jag är på topp imorgon igen.

Tröttis-Frida och Tröttis-Aprilia
för ett par veckor sedan.

1 kommentar: