fredag 22 juli 2011

Shoppat lite

Nelly.se har så bra rea! Däremot HATAR jag deras sida.
De senaste 4 ggrna när jag försökt beställa något så har sidan krånglat. Den laddar inte ordentligt och man får sitta och uppdatera sidan heeeela tiden.

Men, nu fick jag i alla fall hem lite grejer.

Träningstights från Adidas. Jag har nästan bara långa träningsbyxor och för 399kr så var det inget snack om saken. Det är för varmt ute med långa byxor.


Solbrillor från Le Specs. Jag har insett att det är rätt jobbigt med mina röda Carrera.


Vanliga svarta högklackade (lägre än vad jag annars brukar gå för) i lite mocka-känsla. Jag har bara ett par svarta med peeptoe samt ett par svarta med paljetter.


Sen beställde jag även denna till R. Han vet inte själv om det än eftersom grejerna kom hem idag och han är på jobbet. Han brukar inte läsa min blogg heller så hoppas jag kan få ge den som en överraskning när han kommer hem. :-) Jag tyckte den var lite rolig.


Man får passa på när det är rea och fri frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar