onsdag 25 maj 2011

Englandsdonnor

När jag bodde en sommar i England hann jag genom tidningarna "bekanta" mig med Kelly Brook. En jättevacker tjej som då var tillsammans med Billy Zane, den elaka killen från Titanic, och som livnärde sig på att vara modell och skådespelerska.
När jag och Ferial nu var i London köpte jag tidningen Hello! där det var ett stort reportage om Kelly och hennes fästman. Reportaget innehöll flera bilder på dem tillsammans där hon stolt visar upp sin gravidmage. Alltid lika roligt när det går bra för folk man gillar.

Nu när jag satt vid datorn och surfade lite upptäckte jag dock rubriken "Brave Kelly Brook smiles for the cameras on her first night out since tragic baby loss".
Hon var med i tidningen jag läste när hon var i 4:e månaden och sedan 5 månader in i graviditeten hade hon fått missfall. Det är så hemskt! Denna bild är från häromdagen då hon två veckor efter missfallet visade sig ute för först gången.



Detta är inget man önskar ens sin värsta fiende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar