lördag 16 april 2011

Snart helg

I torsdags kunde jag för en gångs skull åka hem direkt när jag slutade jobbet, och det tidigt. Slutade kl 16 så var skönt att komma hem skapligt.
Var moraliskt stöd åt Robert som stod ända in till natten och gjorde smörgåstårtor till jobbarkompisarna då han gjorde sista dagen på jobbet i fredags. Fina blev dem minsann!


Igår jobbade jag till kvällen och när jag var klar längtade jag hem till smörgåstårta! Den lilla hade Robert gjort till oss.

Men när jag kom upp ur vattnet hade jag först fått ett sms där han skrev att jag skulle hämta honom i Malmslätt, sen en fråga ifall jag var sugen att äta middag på O'Learys med gänget och sen ytterligare ett där det stod att vi skulle bli bjudna på mat i Malmslätt och att jag skulle skynda mig för maten var snart klar.

Jag tänkte först att vi skulle äta, tacka för oss och direkt åka hem sen men det var så trevligt så klockan blev 21.00, 22.00 och sen helt plötsligt 00.00! Så det lär vi lätt göra om snart igen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar