måndag 28 mars 2011

Helgen som varit

I torsdags jobbade jag sent och tog sedan med mig Nellie hem. Riktigt mysigt att ha den söta lilla krabaten här hemma.

I fredags var det dags för begravning, vilket var alldeles för känslosamt. Vill inte skriva mer om det.
Innan dess var jag dock tvungen att lämna Nellie hos mamma. Det gick jättebra och Nellie fick bl.a. träna på att åka bil. Därefter var jag barnvakt ett par timmar. Kvällen spenderades hos mamma tillsammans med Nellie.

I lördags jobbade jag och medan jag var i simhallen och kollade läget fick Nellie vara hos mamma och Ove igen. Hon är så snäll så de kunde nog tänka sig att behålla henne lite längre. :-) På kvällen var vi hemma (och då hade R kommit hem med) och tog det lungt.

I söndags gav Nellie oss sovmorgon till kl 9, därefter fixade vi hemma med papper, bröllopsgrejer m.m. På eftermiddagen åkte vi till svärfar och Bonzo. Vovvarna fick leka av sig ordentligt och de gillade verkligen varann. Ville nog inte säga hej då egentligen... Och svärfar gillade att ha två hundar i huset också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar