torsdag 3 februari 2011

Sommarjobb

Varje sommar blir jag "arbetsbefriad" någon månad eller två eftersom all verksamhet tar sommarlov och första året tog jag ett sommarjobb. Förra året var det endast en månad och då behövde jag ändå semester. Men i år...
Vi gifter oss i början av augusti vilket innebär att om vi åker på smekmånad direkt efter så behöver jag vara ledig efter dessa veckor som det är stängt. Så frågan är nu, ska jag ta ett sommarjobb? Jag vill inte sitta hemma och uggla, och dessutom inte utan lön.

Så, nu blev jag erbjuden att jobba som simlärare i USA. Det gick dock inte ihop sig med datumen så nu har jag ev. blivit erbjuden sommarjobb som reseledare/simlärare på antingen Malta eller i England. USA hade varit häftigt men att få chansen att jobba utomlands 2-3 veckor överhuvudtaget är en upplevelse!

What to do? Sista telefonintervju återstår.

1 kommentar: