torsdag 9 december 2010

Östgötatrafiken är värdelös

För att slippa alla överaskningar från Östgötatrafiken så har jag börjat prenumerera på deras mail.

Idag skulle min buss kommit kl 8,20. Kl 8,40 var den där (alla andra bussar var i tid förutom min, precis som vanligt) och gick sedan i snigelfart framåt. I Berga la den av men tog sig i snigelfart fram till stan. Där la den av helt och då hade bussen som gick 30min efter våran kommit ifatt så alla fick hoppa på den.

Bussen skulle ha varit framme en kvart innan jag började jobbet men jag är definitivt inte i närheten av att vara i tid.
Betalar dem min uteblivna arbetsinkomst nu? Riiiiight!

Och inget mail har jag fått heller.

1 kommentar:

  1. Dom har fått ut med på sin hemsida att alla bussar kan vara 5-30min försenade. Ta en tidigare buss! Jag har fått ta två bussar tidigare än normalt för att hinna.

    SvaraRadera