tisdag 19 oktober 2010

Visning av lägenhet m.m.

Det händer så mycket nu så det känns knappt som att jag hinner blogga, men det ska jag se till att göra. Jag måste bara komma ihåg allt också, närminnet är lite dåligt.

I söndags var vi hos Ahlbergs som ni säkert redan sett på bilderna. Vi hade ju första visningen av lägenheten så vi fick inte vara hemma och då passade det ju perfekt med en eftermiddag tillsammans med Ahlbergarna.
Visningen hade gått jättebra. Det var 11st sällskap och det var både barnfamiljer, ensamstående, unga och äldre. 2-3 st som verkligen var intresserade.

Igår fick jag jobba över och när jag kom hem hann jag bara i princip sortera leveransen från innerum samt fixa lite hemma inför andra visningen, sen var det dags för sängen.


Brickset 100kr, säljes på plats på min visning av innerum-produkterna på måndag. Först till kvarn.

Idag har det jobbats för fullt.
Därefter åkte jag förbi Dessi med hennes påse från innerum, hämtade Robert på jobbet, åkte förbi Madde och lämnade hennes påse och sedan hem för att tända ljus och sätta på projektorn lite fort.
Vi hade nämligen andra visningen av lägenheten ikväll.
Under tiden som visningen var, åkte vi till IKEA för att kika lite kök samt tvättstugor. Där träffade vi på Malin och Fåken. =)

Lagom när vi hunnit till fyndet så ringer mäklaren. Visningen hade gått jättebra, det hade varit 11st nya sällskap även på den här visningen OCH mäklaren hade fått ett direktbud på 1.000.000kr!!! Jag blev stum...
Så imorgon börjar alltså budgivningen på den summan i stället för utgångspriset som är 745.000kr. Känns helt otroligt! Nu håller vi tummarna för att de som lagt budet står fast vid det. Det vore helt underbart i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar