fredag 8 oktober 2010

En ovanlig torsdag

Igår var det torsdag, en helt vanlig torsdag kan tyckas men inte för mig.

Den började som vanligt med jobbet, sen blev jag upplockad av R så jag kunde hämta ut mina stora paket från .innerum. Det var två stora resväskor i varsin kartong, fyllda med grejer.
Vi hann i princip bara komma hem så kom Ramona och Andreas över. Så Ramona hjälpte mig pricka av plocklistan och vilka grejer! Hon ville ha allt. :-)


(Krukor från .innerum)

R fixade mat och sedan satte han på en jättetråkig film som det slutade med att han och Andreas fick se själva.

Under tiden som de såg färdigt den åkte vi två och hämtade min gamla barndomsvän och hennes vän (som för övrigt var hur trevlig som helst). Vi har inte setts sedan jag var ca 10år och oj vilket efterlängtat återseende. Kändes helt overkligt att ha henne här. Det var så otroligt roligt att äntligen ses igen. Som jag har drömt om detta!
Klockan var nog närmare 01 innan jag skjutsade "hem" dem. Jag hoppas att vi hinner umgås mycket mer innan de åker hem på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar