onsdag 29 september 2010

Mentorn Rille

Jag kom precis hem från jobbet och hittade denna kommentar på min mail:

"Postat av: Rille
Satt och kolla nätet och fick se detta. Jätteroligt och jag kommer väl ihåg dig, tjejen med fart i! Du är välkommen till VBerzan näör du har tid.
//Rille
2010-09-29 @ 20:08:37
"

Och jag tänkte, vad är det här? Jag fattade inget.
Tills jag upptäckte att kommentaren var postad på min gamla blogg.
25/4 -08 skrev jag ett inlägg om min gamla mentor jag hade i högstadiet (som för övrigt var världens bästa). Jag hade då upptäckt att han fått barn och skrev om det. Och NU har han alltså hittat det och kommenterat på inlägget. Riktigt kul! =)

2 kommentarer:

  1. Det var roligt att läsa idag.Världen är bra liten.

    SvaraRadera
  2. Honom minns jag att du pratat om. Vad kul! :)

    SvaraRadera