torsdag 19 augusti 2010

Elsas mode

Nu har jag läst ut Elsas Mode. Vilken bok! Jag älskar allt med den! Jag är dock lite för pryd för alla sexscener men det är väldigt kul att läsa om det. Jag kan inte bärga mig tills nästa kommer ut och jag ber till G att Sofi Fahrman låter Hugo Cronstedt finnas kvar.



Jag är "känd" för att leva mig in i böcker. Jag ligger och fnittrar och kommenterar för mig själv. Elsas mode var inget undantag. Jag låg och småskrattade som aldrig förr. Boken är lättläst och detaljerad. Den får mig att vilja shoppa dyra handväskor och skor, bry mig ännu mer om mitt yttre och ha härliga äventyr med min karl.
Och ha obegränsat med pengar givetvis. Det handlar boken till stor del om. Hur Elsa klarar sig ur knipor med inga pengar på fickan i sällskap av en massa rika unga människor.

R köpte nån fjärrkontrollmojäng för 1149kr idag. Då kanske jag förtjänar ett par skor till samma summa? Hmmm... Om det inte vore för sparandet inför bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar