söndag 1 augusti 2010

Äntligen framme

Igår efter vi tagit det lungt på hotellet så mötte vi upp Helena. Gick hur långt som helst på stan för att hitta någonstans där vi kunde tänka oss att äta.
Till slut var alla på dåligt humör så vi valde Kelly's som just då låg närmast. Det var en rockbar med restaurang och maten var god. När jag väl fick den...
De hade lyckats slarva bort min beställning så alla fick mat utom jag. När min väl kom och de hade bett så hemskt mycket om ursäkt så var nästan alla de andra klara.

Det mest spännande av allt var dock att mitt i maten hamnade vi i en razzia. Kom in ca 6st uniformerade poliser och lika många civilpoliser och tog med sig nästan alla i bordet bredvid ut.

På festen sen fick vi höra att man inte ska gå till ställen där ölen är billigare än 30kr, för dem är kontrollerade av mc-gäng eller maffian. Där kostade den 24kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar