torsdag 15 juli 2010

Kommunal är skit

Efter en massa turer hit och dit gick jag ur. Häromdagen fick jag en
räkning på medlemsavgiften. Trots att det var 2mån sen jag gick ur.

Jag ringer numret på pappret. Numret finns inte. Jag ringer det andra
de nämner. Kommer till Landstinget. De kopplar vidare till ett annat
nummer som inte funkar. Ringer det numret de nämner där och hamnar i
en telefonkö, utan att veta hur många det är före, för det nämns
aldrig.
Det resulterade i kö på 30min!!! Är man glad då när man väl
kommer fram? NEJ!

Till slut får jag veta att det är 3mån uppsägningstid. Det är det
ingen som sagt. Killen i telefonen säger att jag ska ha fått hem
papper om det. Det har jag inte fått.

Jäkla skit. Det är vad det är.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar