torsdag 8 april 2010

Mitt 100:e inlägg...

Jo, så är det. Detta blir mitt 100:e inlägg och det var ju inte alls särskilt länge sen jag startade den. Eller ja, bytte till den.

Efter jobbet åkte jag och Robert till Tallboda för att hämta min nya cykel. Ny för mig i alla fall. En damcykel från Monark för 750kr. Ett kap (hoppas jag)! Premiärturen blir imorgon då jag ska fika med mamma på stan.

Sen hann Robert bara droppa av mig och cykeln här hemma så kom Ferial och Aprilia och plockade upp mig. Vi åkte till Hjulbro för att prova aftonklänningar. Jag inhandlade den här för 995kr:

Så nöjd!

Karln är iväg och tittar på hockey och jag ska ta och bre mig några knäckemackor (likamed en typiskt midag a lá Frida när inte Robert är hemma). Knäckebröd är bra bantningsmat.

Är ledig imorgon men dagen börjar redan bli full. Vattengympa på morgonen, Biltema och köpa cykellås, fika med mamma, träffa Ferial (förhoppningsvis), städa om jag hinner och på kvällen är det någon typ av representations-grej som jag ska med Robert på och se söt ut.

Och jag är fortfarande lika kär i "Tiësto ft Nelly Furtado - Who wants to be alone", om inte MER. Youtube:a den NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar