onsdag 21 april 2010

Bloggutmaning!

Hittade en bloggutmaning hos Happily ever after som jag tänkte att jag skulle ta mig an.


Blogg jag läser först: Katrin Zytomierska

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Blondinbella

Kändisblogg jag följer: Flera men det är väl Katrin igen där, eller Kendra Wilkinson.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Jackie Ferm, som jag kände som barn eller Tyra Sjöstedt, som jag varit med i samma modelltävling som:


Första bloggen jag började följa: Borde ha varit Englas.

Bloggare jag beundrar och varför: Den karamellen måste jag nog suga lite mer på.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Nya trevliga läsare!

Då hatar jag att blogga: När jag känner mig tvingad eller får korkade kommentarer. Den här bloggen har dock hittills varit skonad från det.

Då älskar jag att blogga: När jag har något roligt att berätta eller en fin bild att visa.

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Dessi, mamma och Helena.

Nu utmanar jag: Dessi

Skriv gärna en kommentar om ni är fler som gör utmaningen så jag kan läsa era svar!

1 kommentar: