söndag 14 mars 2010

Lördagskvällen

Jag hade kurs fram till ca kl 16 och var så trött, så trött så jag gick upp på hotellrummet och la mig en stund. Väcktes av söta Helena som kom och knackade på dörren medan R stod i duschen. Fixade i ordning oss och fick skynda oss till t-banan annars hade vi inte hunnit till vår bordsbokning. Helena hade bokat bord på Engelen så vi kunde äta och se Melodifestivalen samtidigt. Jag valde planka och det var SÅ gott! Toppenställe! Servitrisen var en fd man eller transvestit och var så trevlig och gav oss riktigt bra service.

Och alla blev vi väldigt glada när:


När vi var klara tog vi en taxi till Ambassadeur som vi hade hört skulle vara bra. Jag kände mig inte särskilt fin alls, måste ha varit den enda med sneakers där. Var massor, alldeles för uppsminkade bruttor där, som alla hade svarta kortkorta kjolar och en centimeter tjockt lager med smink.

Uppe vid Blue Moon Bar där de spelade lite mer "vuxen" musik, såg jag Hannah Graaf det första jag gjorde. Sen Nicola Perelli, Hannahs man och Daniel Boudal som jag antar driver stället?
Kul att se Hannah in real life, hon är precis lika vacker i verkligheten, om inte mer! Jag läser ju hennes blogg så ser bilder på henne jämt men som sagt, riktigt vacker! Hennes man är en riktig lyckost han! =)

Jag skulle ju upp tididgt till kursen på söndagsmorgonen så vi åkte rätt tidigt och var tillbaka på hotellet ca kl 01.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar