tisdag 23 mars 2010

Lördagen

I lördags startade vi dagen med en riktig helgfrukost, som ni såg.
Sen fortsatte vi dagen med att jag följde med Robert och Johan till Roberts jobb för att han skulle byta bromsbelägg på bilen. Bilen har varnat för det ett tag och nu började det bli alldeles för irriterande för att ignorera det. Dessutom ska ju bilen säljas snart.
Efter lite krångel lyckades han medan jag ringde Engströms för att fråga lite småsaker.

Jag jobbade ett par timmar medan han och Johan tvättade bilen och fotograferade den. Direkt efter jobbet kom Ahlbergs till jobbet för att bada tillsammans med oss. Aprilia fick göra sin babysim-debut. Tog flera bilder med Ferials kamera, ska se om hon kan maila över dem.

På kvällen hade grabbarna grabbkväll hos Jimmy medan jag och Ferial körde myskväll med "Bridewars" och godis. Och till och med Aprilia visade sin bästa sida. Låg hos mig en bra stund och bara log sådär gulligt som bara bebisar kan.=)
Och dra på trissor, Robert kom hem tidigt!

1 kommentar:

  1. Att bebisar gör det där speciella leendet är just precis så speciellt.

    SvaraRadera