söndag 14 mars 2010

Fy fan för Veho bil i Sthlm!

Precis varit på Veho bil i Sthlm. Vilken skitservice!
Väntade en bra stund i närheten av en säljare som bara sket i oss. Efter en bra stund kom han fram och förklarade att han endast sålde transport-bilar (varför sa han inte det från början?). Han hänvisade oss till övervåningen där det fanns begagnat och fler säljare.

Tog nog en kvart innan vi fick hjälp (vill de sälja bilar på det här företaget?) och när vi väl fick hjälp av en stöddig ung blond kille så sa han bara "Ja, den är ju två-sitsig och drar väldigt lite". Nahe?? Det uppenbara kan ju till och med en 3åring se.

När vi sen satt ner och kollade på vad vi skulle kunna få för vår bil i inbyte så var han hela tiden väldigt oengagerad och gäspade (!!!).
Nu känner jag mig väldigt gammal när jag skriver detta men, pojkspoling för i f*n håll i alla fall för munnen och be om ursäkt när du sitter med potentiella kunder!!

Aldrig i hela h-vete att jag köper bil där. Nu tappade dem en kund!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar